4 strategii subestimate pentru creșterea magazinului tău online

4 strategii subestimate pentru creșterea magazinului tău online


Inteligența este definită ca fiind capacitatea de a te adapta. Fii un antreprenor inteligent și adaptează-te la modificările care au loc în lumea tehnologiei și nu numai.

Ai un magazin fizic care a crescut până acum, dar fără să știi de ce la un moment dat s-a oprit din creștere și acum nu știi ce să faci să îl dezvolți.

Ei bine, noi credem că e momentul să abordezi situația dintr-o perspectivă nouă. Și dacă tot citești articolul acesta fără niciun dubiu înseamnă că cochetezi cu ideea de creare magazin online. Probabilitatea este la fel de mare să fii auzit până acum de Amazon (nu de fluviu, ci de platformă), Ebay, Shopify etc. Acestea sunt tot magazine online.

Ce vrei tu e libertate maximă când vine vorba de expresia produsului sau serviciului tău. Chiar dacă această libertate te-ar putea induce în eroare și mai puțin în control decât ai crede, aceasta este cea mai interesantă parte. Poți să experimentezi cu ce vrei tu, când vrei tu și poți afla care este modalitatea cea mai potrivită de dezvoltare a unui magazin online personalizat.

Vrem să te ajutăm la început de drum în crearea unui site sau in dezvoltarea unui magazin online și îți oferim 4 strategii pe care mulți antreprenori le trec cu vederea, dar care au un potențial imens. Aceste strategii acoperă modul în care cumpărătorii experimentează fiecare element al unui magazin online pentru a explica modul în care fiecare aspect ar trebui să fie personalizat pentru a atrage cumpărători și a crește vânzările. Urmând aceste strategii, vânzătorii pot viza interesele clienților prin intermediul acestui magazin online, astfel încât afacerea lor să se evidențieze printre comercianții mai puțin pricepuți.


1. Web Design Interactiv

Nu contează dacă ai cel mai bun produs posibil, cea mai bună nișă sau cel mai bun serviciu de customer care - dacă magazinul tău online are un web design dizarmonios, prezența ta online nu este prea bine văzută. Conform unui studiu Kissmetrics, 93% dintre cumpărători consideră că aspectul vizual este cel mai important factor atunci când fac o achiziție.

Ideea de creare magazin online personalizat și profitabil este destul de ușor de pus în practică. Poți investi într-un web-designer sau învață să codezi. Utilizează elementele menite să captiveze vizitatorii, cum ar fi imagini de dimensiuni mari și evită să le distragi atenția cu texte mici.


2. Pagina Despre noi

Dacă un vizitator ajunge pe website la pagina "Despre noi", înseamnă că este interesat de ce oferi prin prezentul magazin online și îți oferă o șansă să-i dovedești că produsul tău este cel mai bun. Ce ai de făcut este să precizezi clar cine ești, ce faci și ce oferi. Toate mărturiile, realizările și orice fel de dovadă socială sunt binevenite. Asigurați-vă că nu pierdeți această ocazie, deoarece ar putea duce la câștigarea unui client. Informațiile tale de contact e nevoie să fie clare și ușor de găsit atât pe pagina ''Despre noi'' și cât pe întregul website. Asigură-te că menționezi:

  • Emailul
  • Adresa
  • Canalele social media


3. Imagini de calitate

Noi oamenii suntem niște creaturi vizuale. Procesăm imaginile în 1/10 dintr-o secundă și înțelegem informațiile vizuale de 60.000 de ori mai repede decât cuvintele, spun cei de la AdEspresso. Imaginea unui produs face o impresie puternică și imediată asupra cumpărătorului, mulțumită tendinței naturale spre vizual. Este esențial să folosiți fotografii clare și de înaltă rezoluție care evidențiază fiecare detaliu al produsului pentru a nu pierde atenția cumpărătorului.

Fotografiați produsul din cât mai multe unghiuri, astfel încât cumpărătorul să își poată imagina produsul integral și să fie conștienți de toate detaliile acestuia. Având în vedere că nu pot vedea produsul în persoană, cumpărătorul se va simți mai siguri cu achiziția lor dacă au o înțelegere vizuală a produsului. Astfel le va crește încrederea în ideea unui magazin online. Și nu oricare, magazinul tău.

4. Politici generoase de returnarea banilor

E riscant să cumperi un produs online care are o politică de returnare limitată. Cumpărătorul nu poate vedea produsul fizic, așa că e nevoie ca produsul să fie așa cum este descris. Cu posibilitatea ca produsul să nu respecte standardele, majoritatea cumpărătorilor nu vor cumpăra un produs online dacă returnările nu sunt acceptate, sau cel puțin dacă nu primesc banii înapoi.

O garanție de returnare a banilor este foarte importantă. Oferă clientului tău un mod de a răspunde în cazul în care nu le place produsul. Nu înseamnă că vor cere întotdeauna o rambursare. Desigur, unii dintre ei vor face acest lucru, dar pentru majoritatea oamenilor e destul să știe că există această opțiune. Oamenii, prin natura lor, nu sunt foarte deschiși către riscuri, astfel că această politică flexibilă de plată va fi atractivă pentru ei. Prin urmare, veți obține mai mulți clienți decât ați face dacă nu ați avea o garanție de rambursare a banilor.

Pentru mai multe sugestii și idei, urmărește-ne în continuare. Nu uita să te informezi tot timpul astfel încât să iei cea mai potrivită decizie pentru crearea magazinului tău online. :)